Tipy a skúsenosti 23. 09. 2016

Ako využiť GPS lokátor pre chytrý a inovatívny marketing? Potrebujete živú ovcu.

Zaujímavým spôsobom využila našu GPS technológiu slovenská mliekareň Liptov. Jej zákazníci mohli vďaka lokátoru sledovať vybranú ovečku na horskej pastvine a pritom sa zúčastniť spotrebiteľskej súťaže. 

Tipovačka pre zákazníkov - avšak trochu netradičná

Tipovacie spotrebiteľské sútaže nie sú ničím novým. Uhádnite, koľko fliaš limonády sa predá, koľko kartónov paštét sa vojde do kamiónu… všetci ich poznajú a popravde už nikoho nevzrušujú. Mliekareň Liptov, ale prišla na to, ako súťaž ozvláštniť. Predmetom tipovania bola živá ovečka - Liptovečka. Koľko nachodí? Akú najvyššiu rýchlosť vyvinie? Koľko litrov mlieka nadojí? A aby to nebolo len o hádaní, mali ľudia možnosť celú dobu vybranú ovečku sledovať na online mape a svoje tipy postaviť na reálnom chovaní Liptovečky. 


Video - reklama na súťaž 
https://www.youtube.com/watch?v=vri0tpt0yqE

GPS lokátor poslúžil bez problémov

Celé riešenie bolo prosté. Ovečka dostala GPS tracker vo vodeodolnom púzdre, ktorý sa na tento spôsob vysokohorskej turistiky dokonale hodí. Na sútažnom webe bola každý týždeň vhlásená súťažná otázka. A kto chcel, mohol po celú dobu sledovať pohyb ovečky na mape. Návštevníci webu tak mali k dispozícii informácie, koľko za daný děn Liptovečka nachodila, poznali jej aktuálnu a najvyššiu rýchlosť, alebo nadmorskú výšku.

Súťažné otázky a odpovede:

Koľko km nachodí Liptovečka za týždeň? - 63,82 km

Koľko litrov mlieka nadojí Liptovečka? - 6,7 l (údaje z dojacieho zariadenia - toto náš GPS tracker zmeriať nedokázal :-) )
Akej najvyššej nadmorskej výšky dosiahla? - 943 m. n. m.

Najvyššia dosiahnutá rýchlosť? 7 km/h

 

Chcete sa na niečo opýtať?
Alebo zadarmo otestovať naše riešenie?

Nechajte nám na seba kontakt, ozveme sa vám.