Prípadová štúdia
Špecialisti na kombinovanú prepravu
Rail Cargo ponúka celý rad kontajnerových prepráv realizovaných ako po železnici, tak prostredníctvom cestných ťahačov.
Zákazníci Rail Cargo môžu sledovať pohyb svojej zásielky na mape. Majú tak vždy prehľad o aktuálnej polohe svojho tovaru aj o trase, ktorú putovalo. Vďaka tomu tiež vedia, kedy dorazí do cieľa.
Zdieľané prostredie sledovania zásielok a dopravných prostriedkov umožňuje Rail Cargo a jej subdodávateľom presnú a priamu komunikáciu. Všetko je jednoduchšie a rýchlejšie, problémy sa často riešia skôr, než vzniknú.
Stačí jeden pohľad na obrazovku. Všetky aktuálne prepravy, každý ťahač alebo kontajner, všetko je vidieť na online mape. Systém navyše zhromažďuje dáta, ktoré sa používajú pre vyhodnotenie a zefektívnenie činnosti firmy.
Viac ako 200 ťahačov
Cez70 vlakových súprav
v 15 krajín Európy
Páči sa Vám riešenie, ktorým sme pomohli Rail Cargo?
Radi pomôžeme aj Vám.
„Systém GPS Dozor sme zaviedli hlavne kvôli zlepšeniu našich služieb smerom k zákazníkom a lepšej kooperácii medzi dodávateľmi. Pri obrovských objemoch prepráv, ktoré koordinujeme, začalo byť nutnosťou vedieť, kde sa ťahače a kontajnery nachádzajú. Systém GPS Dozor nám zlepšil niektoré pracovné postupy a zjednodušil celkovú komunikáciu. Presne a spoľahlivo určuje polohu našich ťahačov a poskytuje dostatočne veľké množstvo výstupov, ktoré potrebujeme. Systém vrelo odporúčame.“
Tomáš Lorenz,
Koordinátor cestných prepráv
Každý deň priplávajú k brehom Európy kontajnerové lode plné tovaru z ázijských tovární.
Rail Cargo zaručí, že sa tento tovar dostane rýchlo a bezpečne až k svojim objednávateľom v srdci starého kontinentu. V európskych prístavoch sa kontajnery naložia na vlaky a ďalej sa prevážajú po železnici. V cieľovom depe v Čechách alebo na Slovenskú sa potom zásielky preložia na ťahače a putujú priamo k zákazníkom.
Kontajnerový vlak vezie napríklad 40 kontajnerov. V Rail Cargo sledujú ako vlak, tak jednotlivé kontajnery. Vedia teda o tom, kedy súprava dorazí a aké konkrétne zásielky vezie. Využívajú k tomu špeciálne GPS lokátory, ktoré sa pripevnia magnetom na povrch vozu. Lokátor vydrží až 8 mesiacov v prevádzke, zvládne akékoľvek počasie a funguje úplne spoľahlivo.
V poslednej fáze cesty sa kontajnery preložia z vlaku na cestné ťahače. Aj ťahače sú pod dozorom - sleduje sa ich poloha aj čas strávený v depe. Systém GPS Dozor totiž u ťahačov vyhodnocuje, kedy dorazili do oblasti depa, a podľa týchto údajov sa vozidlá radia k nakládke.
Ťahače sú majetkom kontraktorov, preto sa k ich sledovanie nepoužíva zabudovaný GPS lokátor, ale špeciálny prenosný prístroj.
Páči sa Vám riešenie, ktorým sme pomohli Rail Cargo?
Radi pomôžeme aj Vám.
Nechajte nám na seba kontakt, ozveme sa vám.